Øyet for detaljer

Jeg er kjempeglad i interiør. Det er min store avkobling og glede.

Små forandringer kan utgjøre store forskjeller, er mottoet mitt hva interiør angår 🙂

Jeg bor ikke i en fansy, moderne leilighet, men et bygg med åtte leiligheter. Fra gammelt av var det nonner som holdt til her, så det er et fredfult bygg. I og med at vi leier, er det jo opp til huseier om han pusser opp eller ikke. Både kjøkken og bad trenger sårt en oppgradering, men det er begrenset hva man invisterer av egne midler når man leier.

Men mens jeg venter på at han kanskje gjør det, oppveier atmosfæren i leiligheten, beliggenheten med fin utsikt, nærhet til sentrum og naturen, for det. Kunsten er å se det vakre i det som kunne vært vært bedre. 

Hadde jeg kunne valgt fra øverste hylle, hadde allikevel både kjøkken og bad vært i en “slitt” stil, om du skjønner. Jeg elsker det gamle med sjel, og det bærer interiøret preg av.

 

Jeg er stor tilhenger av at små forandringer kan utgjøre store forskjeller. Man behøver ikke å koste på seg dyre innkjøp, når en liten detalj kan gi den forandringen man trenger. 

 

Inspirasjon til stilen er helt klart fra magasiner som Lev Landling (selv om jeg bor i byen) og Jeanne d` Arc Living, og på brukt butikker kan man finne de vakreste skatter ♥

 

Både kjæresten min og begge sønnene mine kjenner stilen min, så gavene fra dem til jul og bursdager slår aldri feil 

Det er deilig noen ganger å bare la alt alvor fare for en liten stund. Mine siste innlegg har vært preget av alvorlige temaer – temaer som opptar meg – og da er det fint å dele noe av det som er litt mere overflatisk – som dette 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg