Svaret på prøven vil fortelle mer..

Små barn, små gleder. Store barn, store gleder? Nei, ikke nødvendigvis – heldigvis. Jeg er absolutt ikke noe barn, men jeg gleder meg stort over små gleder 🙂 Littegran forandring i stue i går, med et par nye planter, som attpå til var på tilbud – gav meg mye glede. Ja ja, det er jo meg, da, men kanskje du kjenner deg litt igjen?

 

Men det ligger også skygger og truer..En spesiell blodprøve til samboeren min var ikke bra. Han måtte ta en utvidet prøve, da legen var langt fra fornøyd. 

 Jeg har grått i dag, jeg har bekymret meg, og de små tingene som gjorde meg glad i går, kom på avstand i dag..Han betyr så mye for meg, og vi har så mye sammen som vi begge ønsker og videreutvikle – som for eksempel organisasjonen vår som du kan lese mer om her

Men med all min bekymring, kan jeg ikke legge noe til som kan gjøre det andreledes. Svaret på prøvene vil fortelle mer, og inntil da er det som det er. 

Jeg vil ta gleden over det lille jeg kjente i går tilbake – forandringen i stuen med to nye planter –  og vet du..til lørdag drar vi en uke til Kypros. Og DET er ikke en liten glede, men en STOR glede 🙂

Det er mange ting som kan legge skygger over gleden i livet, men så langt der er mulig vil jeg holde fast ved gleden. Hva blodprøvene vil vise vet vi ikke nå, men når vi vet det, kan vi ta det derfra – sammen ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg