Rus er et skille mellom dem vi er glad i..

Kanskje et litt anerledes blogg innlegg denne gangen, men hjerte har sine grunner som ikke alltid kan forklares.

Tar du deg tid til å lese dette vakre diktet? Jeg håper det.. ♥

TIL DEG

Jeg bærer DITT hjerte med meg

Jeg bærer det i MITT hjerte

Jeg er aldri uten det

Hvor enn jeg går, går du, min kjære

Og hva enn jeg gjør alene

Så er det ditt verk, min elskede

Jeg frykter ingen skjebne

For du er min skjebne, min søte

Jeg trenger ingen verden, du vakre

Du er min verden, min sanne

Her er den dypeste hemmelighet

Som ingen kjenner

Her er roten til roten

Knoppen til knoppen

Og himmelen til himmelen

Til et tre som heter Livet

Som vokser høyere

Enn sjelen kan håpe

Eller sinnet kan gjemme

Er vidunderet

Som holder stjernene adskilt

Jeg bærer DITT hjerte

Jeg bærer det i MITT hjerte

 

Jeg mener om meg selv at jeg er lett å glede, jeg blir lett rørt, og jeg er sårbar..Dette diktet rørte ved noe ved meg, og jeg dedikerer det selvfølgelig til de som betyr mest for meg i hele livet, ja som er livet mitt.. Guttene mine (som ikke er gutter men voksne menn) Dere to som er så helt forskjellige fordi rusen skiller dere. Like høyt elsket, men med en kjærlighet som kommer til uttrykk på ulike måter ♥

Min kjære mann som vet hvor sårbar jeg er, men også hvor lett jeg er å glede..takk for det vi har sammen ♥

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg