Ikke alltid sol i syden…

I dag kommer et blogg innlegg fra Kreta. Jeg hadde tenkt å vente med å skrive til jeg kom hjem, men siden det ikke alltid er sol i syden, og i mitt tilfelle på Kreta, kjente jeg lysten til å skrive her jeg sitter på terrassen og ser på en ganske overskyet himmel. Men det er varm og behagelig luft, så om ikke lenge går vi ut, ser på det pulserende livet og det flotte ville havet. 

Jeg gjør meg mange tanker når jeg er på ferie, som nå, enten jeg nyter morgen kaffien og den deilige lange late frokosten, eller jeg ligger på solsengen med musikk i ørene. Som i går – Phil Collins synger en av de vakreste sanger jeg vet om, “You’ll be in my heart”. Jeg ble overmannet av følelser der jeg lå, fordi teksten betyr noe helt spesielt for meg. 

Jeg har to flotte sønner, den ene er rusavhengige. Og ingen, tror jeg, kan forstå den sorgen det er å erkjenne at det kjæreste man har, er det. Det er en hard virkelighet å ta inn over seg, og når alt kommer til alt er det ikke annet enn kjærligheten som står igjen. Min kjæreste skatt vil alltid være i hjerte mitt – uansett. 

Så er jeg her,da, på Kreta, og nyter dagene med mannen min, med en uendelig kjærlighet i hjerte – til deg vennen min, og til deg, Nicolai.

Takk til Livet – med alle regnbuens farger – som er med å farge mitt liv. Og vet du – der tror jeg faktisk at solen snart bryter igjennom skylaget!!

1 kommentar
    1. Igjen 💝 Mitt,UTROLIG bra og flott skrevet.
      Utrolig stolt av deg kjæresten min💞💋

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg