De gode sølete øyeblikkene

Etter mitt forrige personlige innlegg – som du kan lese her ➡️ Såret som ikke har grodd, er det godt å begynne helgen med gode øyeblikk. For når du samler på gode øyeblikk, blir det etterhvert til gode opplevelser som vi kan hjemme i hjertet.

Et spesielt  godt øyeblikk i dag, var da jeg laget eplekake med barnebarnet mitt på 2 1/2 år. Lengre tid tar det og mye mer søl blir det, men så hyggelig og noe jeg gjemmer i hjerte😍 Ekstra gøy er det å få lov til å holde på ved kjøkkenvasken mens jeg rydder hist og her.

Frie tøyler ved oppvaskkummen..det er digg det..

Og siden kjøkkeninnredningen snart skal byttes ut, gjør det overhode ingenting med søl både her og der😊

Et av livets gode øyeblikk, det her, vel verdt alt..!

Og som bonus denne fredag ettermiddagen, blir jo selvfølgelig eplekaka som fyller hele hjemmet med herlig godlukt.

Og med DETTE vil jeg ønske deg en strålende helg med mange gode øyeblikk 💟

 

På insta finner du meg under  Rommet Mitt og på fb Rommet Mitt Elise Linnea

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg