Mangel på respekt

Jeg er passe irritert. 

Irritert på banken min – og hva passer vel bedre på en stille ettermiddag enn å la irritasjonen få utløp via et blogg innlegg.

Og faktisk så tror jeg ikke at det bare er meg, men mange med meg, som trofast sitter i kø – både på chat og i telefonen.

“Din tur er om tre minutter,” sa den hyggelige stemmen her om dagen. Men etter nitten minutter la jeg på. Inne på chatten, da jeg gjorde et nytt forsøk på kontakt, stod det at jeg var nummer åtte i køen. Så forandret det seg til nummer ti og etter litt, til nummer elleve.

SÅ ble det min tur. Kort la jeg fram mitt ærend og refererte selvfølgelig til mitt forsøk på å ringe og at jeg etter nitten minutter hadde lagt på. Svaret var kort: jeg skulle bli oppringt i løpet av dagen. Ble jeg det? Selvfølgelig ikke!!! 

Er det rart jeg kjenner på en smule (les: mange smuler) irritasjon over mangel på kundeservice? 

Jada, jeg vet at jeg ikke er en av deres største kunder hva formue og økonomi angår, men ærlig talt: behandle meg med respekt og gi meg den servicen jeg som kunde fortjener.

Jeg skulle jo hatt et sinna bilde av meg selv – men det nærmeste jeg kom var altså et bilde med harepus ører og rynke på nesa. Men harepuser kan vel også bli sinte, eller? 

Siste forsøk fra meg er ikke gjort – ikke før jeg får den respekten jeg fortjener – ikke før jeg får kontakt og faktisk blir oppringt som det ble sagt på chatten, og ikke før jeg får svar på det som jeg som kunde må snakke om..!  Og JA, jeg vet jeg kan bytte bank.

God helg, da, til alle sinte og blide harepuser og til alle dere andre..!

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg