Ikke dumt å løfte seg selv litt..

I dag har jeg lyst til å slå et slag for meg selv 🙂 

Eller, det vil si, for hobbyen min. 

Min mor sier ofte til meg at det var hobbyen min jeg skulle ha utdannet meg til, så sånn sett kan du godt si at jeg ikke har blitt det jeg skulle ha vært. Og om det er sant, er jo det litt tragisk, men jeg velger ikke å se sånn på det – nettopp fordi det er en ganske destruktiv tanke. Og du vet – det er ikke noe vits i å se seg tilbake, for det er ikke den veien hverken du eller jeg skal.

Jeg har altså ikke blitt det, men lever det ut så langt det er mulig i form av å ha det som en hobby. Og jeg er så heldig at venner har brukt meg og bruker meg til det jeg er god på og har en lidenskap for. Kanskje for mye selvskryt? Ok, jeg tar sjansen allikevel..!

Dette bilde har ikke noe med hobbyen min å gjøre, men kan si noe om livsglede, lidenskap, hengivenhet og nytelse. Det er forøvrig tatt på Kreta tidligere i år. 

Noen lever av det, noen har det som hobby. Jeg har ikke kommet så langt til som at jeg lever av det, og kanskje gjør jeg heller aldri det, men det vil alltid være en av mine store interesser. Og derfor har jeg også en egen facebook gruppe. Den kan du se på her, og velkommen til det.

Så hva var det jeg skulle ha vært, men ikke ble, men allikevel har stor lidenskap for? Kanskje bilde bilde over kan si deg noe..eller bilde under..?

Interiør, detaljer, gammel, nytt ♥ Det er min store lidenskap og interesse. Interiør – en mix av gammelt og nytt med fokus på hva detaljer har og si for helheten. Så det jeg ikke ble, er vel kanskje interiørkonsulent..! Men du verden så bra jeg har det allikevel, for livet handler vel ikke om hva man skulle ha vært, men som man ikke ble? Du har også kanskje reflektert over noen ganger om du har blitt det som var tenkt for deg her i livet? Tok jeg de riktige valgene, begynte jeg på riktig utdanning, kanskje du har “falt” utenfor det som regnes for det “normale”? Kanskje sykdom hindret deg i å begynne på den utdannelsen du hadde sett for deg? Og om plan A ikke ble som tenk, så husk at det er mange andre bokstaver i alfabetet –  det er aldri for sent å begynne å drømme. Jeg vet at det går igjen i innleggene mine, dette med drømmer, men det er dertil sant ♥

Har du lyst til å se på facebook gruppen, kan du trykke her Her deler jeg fra “Hjemmet Mitt”, og mottoet er at det er de små forandringene som utgjør de store forandringene. Det trengs ikke mye nytt for å gi den forandringen du ønsker, du trenger ikke bruke mye penger på nye prosjekter, kanskje du har noe i skapet du hadde glemt som kan få “nytt” liv på en ny plass? Og ved og bare flytte litt rundt på de tingene eller møblene du har, kan et rom få et nytt uttrykk og ny “look”

Lykke til med å være den du er og ikke den du skulle ha vært – stå på med drømmer, tanker og ideer – det gjør jeg

 

#hverdagsglede #interiør #gammeltognytt #hobby

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg