Leve livet mens man gjør det

Høsten er deilig, fargene er vakre, solen er fantastisk, mørke kvelder har sin sjarm, koften jeg strikker er snart ferdig, nye prosjekter på gang, mange ideer og tanker i hode og hjerte. 

Høsten inspirerer meg og jeg ser framover. Noen drømmer kan bli realisert og noen vil forbli en drøm, men drømmer vekker alltid til live nye drømmer. Det er tegn på liv, og den dagen man ikke drømmer mer, blir et trist liv.

Men midt oppi dette fikk mannen min igjen brått feber en natt og ble kjørt til sykehuset. Når det uforutsigbare skjer, kan man ikke bli overrasket, for ingen av oss er lovet et liv hvor alt går lett og greit. 

I skrivende stund sitter jeg i morgenkåpen med kaffe og bloggen. Katten vår, Nøste, smyger seg rundet bena mine og kjenner nok også på at papsen ikke er her akkurat nå. 

 Sykdom rår vi ikke over, men ved å rett og slett godta at livet kan være uforutsigbart, tror jeg at man vil bli roligere inni seg. Er det så enkelt? Det må du selv finne ut av når situasjonen er der, men man lærer mens man gjør det.

 

Her om dagen tok vi med kaffen og lesestoff opp på en nydelig plass i nærheten av der vi bor. Det er jeg glad for i dag, for ikke visste vi at et par dager frem i tid var det sykdom og sykehus som ventet. 

Alt godt til deg, kjære leser, drøm store og små drømmer, lev i dag og grip øyeblikket♥ 

 

#drømmer #livet #sykdom

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg