Lavt energinivå som kom opp..

Med energi nivået på bånn, var det kun ren vilje som gjorde at jeg allikevel tok på meg treningsbuksen og joggesko for å gå min vanlige runde.

Men ren vilje er god å ha innimellom, for i dag opplevde jeg at jo mer jeg gikk jo mer energi fikk jeg. Frisk vind og fin temperatur rundt kyst stien, og da jeg kom hjem var jeg god og sliten som jeg pleier å være.

Det er så mange ting som kan ta energien fra oss, og det kan være lett falle tilbake i sofaen foran tv`en og bare sløve. Mange ting vil ha vår oppmerksomhet, og mange ting MÅ ha vår oppmerksomhet. Selv vet jeg at det psykiske stresset er værre å takle enn det fysiske stresset. Det er lettere å takle at man må ta det litt roligere rent fysisk, men alle tanker, alt man tenker på, alt man planlegger at man skal gjøre, alt man må, bør og skal, kan være værre å forholde seg til, fordi det skjer i hode, og det er ikke alltid like lett og plassere det der det hører hjemme. Som for eksempel det som det man ikke får gjort noe med uansett, det man skulle ha gjort, men ikke rakk, og det man burde gjøre fordi det forventes.

Så er det jo kjempeviktig å vite hva man kan gjøre for seg selv, da, for ikke å bli der hvor energi nivået er så lavt. Jeg brukte viljen min i dag, og fikk det opp. Det er ikke sikkert at det er en gåtur som er løsningen for deg – det viktigste er at du finner det som fungerer.

 

Så var det dette da, med alle disse dagene som kom å gikk…de er en del av livet, de er jo livet, de hverken kommer eller går, men er. 

Ønsker deg fin fine dager..!

 

 #tur #energinivå 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg