Fra benken i parken..

Den beste tiden er nå ♥ Er det alltid slik? Jeg har nettopp vært i begravelsen til en ung mann – like gammel som min egen sønn. Jeg tror ikke den beste tiden er nå for de etterlatte.

Men uansett så er tiden nå, den går ubønnhørlig videre, og noen vil alltid oppleve noe vondt, noe vanskelig, noe tøft, en sorg eller en glede. Akkurat nå.

Noen ganger kommer livet tett på, og vi er uansett en del av det, fordi vi er en del av tiden.

Min yngste sønn kom på overraskende frokost besøk her om dagen. De små gledene i livet, som har så mye å si. 

Vi måtte avbestille Kreta tur vår som snart skulle ha vært, etter at mannen min måtte ta ct bilde av sin venstre lunge. Der var det noe som ikke var som det skulle.

Vi er en del av livet.

Et “ordtak” sier noe sånn som at hele uken venter vi på fredag, hele høste og vinteren venter vi på våren og sommeren, og hele livet venter vi på lykken.

Hva med å slutte å vente og heller stoppe opp å ta dagen i dag? Nettopp fordi at tiden er tiden, den verken kommer eller går, den er NÅ.

 

Det skal ikke mye sol og varme til før jeg begynner å plante ut i krukker og kar. Verandaen er ikke så veldig stor, men du verden hvor mye jeg får plass til uten at det blir for mye eller for trangt. Hver dag er det en glede å kikke ut av veranda døren, se på det som skal gro seg stort og vakkert, og nyte det….

Alt godt til deg, kjære leser ♥

#blomster #vår #tiden #bilder

4 kommentarer
    1. Nydelig skrevet. Jeg er helt enig med deg. Man lever nå og burde nyte dagen.
      Jeg elsker blomster og bruker hver dag for å få hagen fin nå. Masse bilder på bloggen min. Blomster gjør dagene mine fantastiske! 🙂
      Ønsker deg en flott kveld videre.

    2. Cathrine Ruth: Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det er både beroligende og inspirerende med blomster og tilbehør. Masse lykke til med hagen din, og jeg skal ta en tur innom bloggen din å kikke 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg