Tiden som er NÅ

Da er det straks ett år siden sist. Tiden går så veldig fort. Er det et alderdoms tegn, tro? Dette med at tiden går fortere jo eldre du blir? Tiden er jo den samme uansett alder, er den ikke? Joda, det er den, men det er vel det at man blir mye mer bevisst på tiden, ettersom man blir eldre.

Jeg elsker egentlig bursdager, jeg. Elsker anledningen det gir til å samle familien, stelle i stand litt ekstra, gjøre det pent og delikat i hjemmet og rundt bordet. Og ikke minst er jeg så utrolig glad for at jeg HAR anledning til å gjøre det. Livet er jo ingen selvfølge. 

Jeg fikk kjenne på det i påsken, som ligger bak oss. Min rusavhengige sønn var langt nede. 

Men nå skal ett nytt år feires – jeg blir ett år eldre – og gleder meg til å samle mine – ha dem rundt meg – å ta vare på stunden, den dyrebare stunden – som ikke er en selvfølge ♥

Alle gode varme tanker til deg i dag. Selv om solen skinner fra skyfri himmel, vet jeg det er kaldt ute, men vi har allerede vært noen ganger på favoritt plassen vår på fjellet ikke langt fra der vi bor. Med utsikt utover byen, er det en nytelse å ta seg tid til å ta med termosen og noe godt, sitte på benken å bare være. 

#naturen #våren

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg