Hva ser du?

Der andre ser en ung mann, ser jeg sønnen min

Der andre ser en sliten ung mann, ser jeg sønnen min

Der andre ser en som snakker høyt og irritert, ser jeg sønnen min

Der andre ser en som går rundt i gatene, ser jeg sønnen min

Der andre ser en man ikke kan stole på, ser jeg sønnen min

Der andre ser tillitsbrudd, ser jeg sønnen min

Der andre ser en som prøver, men ikke får det til, ser jeg sønnen min

Der andre ser en rusmisbruker, ser jeg sønnen min

En mor vil alltid se sitt barn for den han eller hun kunne vært

fordi en mor vet hva som ligger skjult av skatter og talenter i sitt barn

men hun er ikke blind

En mor vil alltid strekke seg langt

for barnet sitt

uansett alder

men hun er ikke naiv

En mor er den som håper mest

hun er den som blir mest glad for de små gode signalene,

som er mest realistisk

og  som blir mest skuffet

 En mor vil alltid håpe,

uavhengig av hva alle andre ser

En mor vil bli misforstått

fordi der en mor ser sin sønn

ser andre bare en rusavhengig..

 

 

 

2 kommentarer
    1. Han er flotters din gutt er godt og kjenne Og jeg ser forbi rusmismbrukeren 😍
      Jeg ser ev pen gutt,sliten,og at multitalent &da spesiellt musikalsk.
      Fortsett og se ham,og bare en mor vet hva du gaarr gjennom….
      Fikk Klem av gutten din 22dgr 😊siden og den var God og ekte 🙄At vakkert hjerte og arvet fra sin fantastiske
      Mamma Elise 😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg