Endelig borte..

Endelig er den borte – for denne gangen. Noen anfall varer til jeg får tatt medisinen, andre roer seg ned med medisin, men når den er ute av kroppen, blomstrer det opp igjen. Utrolig slitsomt, men da jeg denne tredje dagen kunne stå opp uten migrene, var det fantastisk å stå opp selv om det var ganske tidlig og jeg hadde sovet lite.

Skumringen som er så tidlig på morraen, er så fin, og når jeg tente lysene på kjøkkenbordet og lykten som står i kjøkkenvinduet, ble alt så behagelig og fredfult – med den vakre høsten utenfor.

 

Jeg er fult klar over at min sensitive natur ofte spiller meg et puss og setter i gang migreneanfallene mine – og når jeg på toppen av det har dårlig søvn kvalitet, er det ofte ikke så mye som skal til. 

Men nå er det altså ute av kroppen, den intense smerten som gjør det umulig og fungere, og det er helg igjen ♥

Jeg har registrert at flere butikker er i gang med både halloween og jule forberedelser. Så to vidt forskjellige ting i en salig blanding. Jeg forstår ikke hvorfor de må blande disse to. Kan de ikke bli ferdig med halloween før de tar fram jule stæsjet? Hva er poenget med å la alt det orange og røde ligge framme samtidig? Ikke er det to farger som kler hverandre heller, spør du meg…

Det er nå min mening – og om du vil ha litt mer min mening, så mener jeg at å ta fram julen i oktober er for tidlig!! 

Men heldigvis – vi kan forholde oss til det som vi vil, og jeg forholder meg ikke til det akkurat nå 🙂

Ha en super fin helg. Det ønsker jeg oss alle ♥

#høst #oktober #migrene 

4 kommentarer
    1. hater migrene . får også migrene av Forlite søvn , for mye søvn , stress , fysisk aktivitet , sol , varme , snop , sjokolade , brus . åårh mirgene er noe dritt !!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg