Brukt brukt brukt – og noe nytt :)

Fra en utrolig nydelig dag i går som ble tilbrakt på stranden… (jada, jeg vet det sitter en mann på høyre kinnet mitt, men vi var altså ikke alene på stranden :))

til Låven idag. Ikke for å hoppe i høyet, men for å kikke på alt som er stuet inn der av skatter, skrammel og skrot. Skulle selvfølgelig tatt noen bilder der inne slik at du hadde sett hva jeg mener, men det gikk altså i glemme boka. Men det er virkelig stuet inn alt du kan tenke deg av brukte ting. Vi tok oss god tid, for det gjelder å ha øynene åpne. 

Selvfølgelig ble noe med hjem – som bordet og to hollandkrukker.

 

Og siden mannen min og venninne og hennes datter var med, ble det selvfølgelig pruting. Ikke av meg – er nok ikke så frimodig – men av mann og venninne 🙂 Men det kom jo meg til gode..Bordet fikk vi to hundre billigere, og krukkene ble prutet ned fire hundre – da er det jo kjempegøy 🙂 🙂

 

Krukkene ble satt ut sammen med den jeg hadde fra før. De er jo så sjarmerende og fine, syntes jeg. 

Og bordet fikk den plassen jeg så for meg det skulle ha. Jeg var ikke hundre prosent fornøyd med det vi hadde fra før, men nå ble det akkurat som jeg så for meg da jeg så det i butikken – plassert oppå noe annet med en hel haug av ting oppå der igjen.

 

Aviskurven fikk plass under bordet, og duken jeg heklet for mange år siden, passet egentlig ganske bra, syntes jeg.

Shopping er gøy og fornyelse er gøy – og det behøver ikke være nye ting og det behøver ikke koste all verden. Alt innenfor rimelighetens grense  🙂

Håper du får en god ny uke og takk for at du stakk innom bloggen min.

 For oss går turen snart et par tre dager til sørlandet ♥

 

 #sommer #interiør #gjenbruk

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg