De viktige tingene

 

Jeg går ofte med musikk i ørene når jeg går tur. Det er så deilig og avslappende, syntes jeg. Og i går var det virkelig mimre musikk jeg hørte på, og jeg fikk sånn trang til å la sønnene mine vite hva deres mor hørte på da hun var ung. Ikke at jeg føler meg gammel, men jeg vet jeg ikke er ungdom når sønnene mine er 24 og 26 🙂

I hvertfall – det ble så viktig for meg å la dem få vite denne lille detaljen om ungdoms tiden min, så jeg la ut en link fra spotyfi med det jeg gikk å hørte på, på facebook 🙂

 Og ettersom jeg gikk der tenkte jeg på hvor viktig det er å gjøre det man tenker man skal, og ikke utsett det til i morgen. Som i dette tilfelle en liten detalj. Siden den ene sønnen min har vært ganske langt utpå med rus, vet jeg hvor sjørt livet er. Jeg har stått med sykesengen etter overdose, og ved mishandling i eget miljø. Det kunne gått så helt galt. Det har det ikke gjort – og jeg elsker dem begge så høyt for den de er og for ulikhetene. Derfor utsatte jeg ikke den lille detaljen om min musikk smak da jeg var på deres alder og yngre. Vi vet ingen ting om morgendagen, livet kan snu på et øyeblikk, vi vet ikke om vi har hverandre i morgen, MEN vi har dagen i dag, så ikke utsett til i morgen det du kan gjøre i dag – stort eller lite ♥

 

Og med dette vil jeg ønske deg en super god søndag. Her er det regn, men det gjør ikke så mye, for jeg liker å gå tur i regnet. Har alltid likt det. Det er noe befriende med det, og jeg går gjerne uten paraply eller regn hette, for håret blir så fint, syntes jeg, da… 

Og for å ikke glemme de små viktige detaljene i livet – nylakkerte negler 😉 

 

 #mamma #familie #hverdag #sommer #natur #helse

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg