Se hva jeg fikk…!

 

Vi gikk en tur her om kvelden. Det var en deilig sommerkveld, varmt og godt. Kikker i butikk vinduene, og det er mye pent å se på.

Kjæresten min vet utmerket godt hva jeg liker og ikke – og han har fått med seg at jeg elsker det gamle, slitte med historie og sjel. Men jeg er ikke fanatiker – det finnes så mye vakkert, men nå er det en gang sånn at noen liker det og andre liker det.

Men altså der i vinduet til en av de mange brukt butikkene som er her i byen, stod altså en tralle. Det var liksom ikke pang fra min side, men jeg så den hadde potensiale om den hadde stått i hagen. Tenkte ikke så mye mer på den, men mannen min sa at han ville stikke innom over helgen å kikke litt nærmere på den og sjekke prisen. Enkelte brukt butikker operer med ganske høye priser, syntes jeg, og jeg tenkte at den er nok litt i overkant dyr.

Jeg skulle bort i dag på formiddagen, og etter en stund tikker det inn et bilde på telefonen min..

 

“Den var i dyreste laget, ja” stod det, “men jeg fikk prutet den godt ned. Fornøyd?” Han har en liten kremmer i magen, og det kommer godt med innimellom 

Selvfølgelig ble jeg det. Jeg visste med en gang hva som skulle til, så før jeg dro hjem, kjørte jeg innom et gartneri og kjøpte med hjem et par tre planter.

Etter litt justeringer og den riktige plasseringen, var jeg super fornøyd. For et kupp – som skapt for denne hagen ved siden av den gamle benken.

 


 

Det var bare til å sette seg og nyte og la tankene vandre.. og reflektere litt over hvem, hva og hvor den er brukt til. Tror at det er en gammel søppel tralle.

 

Kjempe fornøyd ♥ Og kjempefornøyd med kremmer mannen min som kjøpte den, trillet den gjennom byen (siden jeg hadde bilen) og satte den i hagen for at jeg skulle la den komme til sin rett ♥ 

Takk for at du stakk innom bloggen i dag og nyt sommerkvelden 🙂

 

 #hage #interiør

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg