Etter det tunge kommer det lette

Etter noen innlegg med personlig og alvorlig innhold, er det i dag bare interiør 🙂 Bloggen min handler jo livets skiftende skygger, og interiør er en del av det 

Vi er alle forskjellige når det gjelder interiør, selvsagt, og heldigvis tenker jeg, for jeg er veldig glad i min stil, og du er glad i din stil. Noen har stil, noen har det ikke, og det er deres stil 🙂

Her om dagen kom det en pakke. Ikke uventet, selvsagt, jeg hadde bestilt to ting..

 

Kassen ser stor ut, men tingene er ikke så veldig store. To detaljer til hjemmet. Selv om jeg visste hva som var inni, er det alltid spennende. Jeg er ikke en av dem som river kasser og gaver opp – nei, jeg kan til og med vente litt, fordi å vente på en glede er også en glede 🙂

Men selvfølgelig ble pakken ble åpnet etter ikke altfor lang tid..

 

.. og der ligger mine to nye ting..

 

 

Og jeg sier det bare: det skal ikke mye til for å glede meg – bare en ny toalettpapir holder i riktig stil 🙂

 

Detaljer er viktig – selv på det lille toalettet.. Men det var en ting til i den kassen..

 

 


 

Et vegg oppheng til hvor det måtte passe, men hos hos oss skal det henge på verandaen med en blomst i. Jeg har sett det for meg, og tror det kommer til å bli ganske fint..


 

Yesss, der er den. Passer perfekt inn med de andre gamle tingene på verandaen, og selv om denne er ny, har den det gamle slitt utrykket som jeg liker.

Rett ut for å henge den opp. Jeg hadde ikke den perfekte blomsten å sett oppi den, men den får duge enn så lenge 
 

 

Å se på vakre ting, la blikket hvile og tankene vandre, kan være legedom for sjelen ♥

Jeg har en enkel filosofi når det gjelder interiør. Det behøver ikke være stort eller dyrt for å få litt forandring ♥ Noen ganger kan det gamle som har stått på samme sted kjempe lenge, bli som nytt bare fordi det får ett nytt sted å stå på 🙂

Lykke til – og ha en fin fin helg 

 

 #interiør 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg