Dagen derpå

I dag har det vært dagen for refleksjoner og ettertanker.

Etter en utrolig hyggelig helg med besøk av barndomms venninne fra Bergen, og feiring av femti årsdagen min med familie og venner, har det vært dagen derpå.

Dagen for refleksjoner og tanker, dagen for å virkelig ta innover seg alle vakre ord, ta til seg det som ble sagt i vakre taler og hilsninger. Jeg har nesten bare ett ord som kan uttrykke det hele: fantastisk. Jeg kommer til å leve lenge på den vakre buketten av venner og familie som står mitt hjerte nær. 

 

Å si noen ord om sønnene mine er ikke vanskelig – bare veldig rørende ♥

 

Jeg og min kjære…kjolen kjøpte jeg på zalando, om du har lyst til å se nærmere på den 🙂

Blant konvolutter og gaver var det også gavekort fra blomsterbutikker. Der skal jeg kose meg når varmen kommer og verandaen skal fylles opp. 

Og slik så det ut på verandaen i fjor.. 

Hverdager er det mest av – og festdager er verd å ta vare på. Å være glad gir glede i hjerte, god helse og trivsel. Ting man ikke får gjort noe med, stjeler energien og gleden. Ta vare på det som er godt ♥

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg