Kupp Kupp Kupp – for meg som er glad i stilen

Fredagens og lørdagens kupp er vasket og fått sine plasser – enn så lenge – så her er litt nytt på interiør fronten. Det nye er at tingene er nye i hjemmet, men selve tingen er langt fra nye -tvert i mot 🙂

På formiddagen i dag var yngste sønnen min en tur hjemmom, og etter at han var gått fikk jeg melding av kjæresten min, som hadde gått ut litt tidligere, om at det var kjempetilbud på “brukten” i gågaten, OG han hadde allerede kjøpt en ting til ….


 

Jeg var jo spent – det er ikke alltid like lett å kjøpe noe som passer inn i stilen, men det klaffet virkelig 🙂 Et lite speil i brocant stil 

 

Kofferten er også hans fortjenste, ja, faktisk så er alle disse tre kuppene det. Halv pris på en annen butikk – og det til en 50.- lapp 🙂

Og så – siste kuppet for denne gangen – men langt fra det minste – og noe jeg egentlig har ønsket meg lenge..

 

.. en gammel skole pult. Satt ned masse – og om jeg ikke hadde kjøpt nå, hadde jeg vel aldri gjort det. Spørsmålet ble bare: “hvor skal den stå?” Vi ble enige om å kjøpe den og bare sette den på boden så lenge – men det gjelder å tenke utenfor boksen – og når man det gjør, finner man som regel en plass. SUPER FORNØYD 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg