Jeg kunne glemme drømmen å ta fatt på dagen..

Så fin du er, mamma.. 

Mitt følsomme sentimentale hjerte smeltet helt da eldstemann, som er 26 år, sa dette til meg i dag morges. Han ringte meg fra behandlingsplassen på videochatt tidlig på morraen i dag. Selv skulle jeg til legen og holdt på å gjøre meg i stand, da han dukket opp på skjermen. 

Jeg har hatt en natt full av drømmer, og han har vært en stor del av dem. Han er i behandling nå, og det er så godt å vite, men mange ting og opplevelser henter meg inn i drømmer.

Han var så liten og så veldig uskyldig ut, der han gikk gatelangs alene, sterkt preget av et liv med rus – og jeg kunne ikke ta han med hjem – min lille skatt ♥ Dette var drømmen..med rot i virkeligheten..

På videochatten, bare en liten stund etter at drømmen var over, var det en ung mann som så så godt ut, og som kan så mye – og som sa disse vakre ordene til meg ♥ 

Et lite ord av godhet kan gjøre store ting. Jeg kunne glemme drømmen, ta fatt på dagen og gjøre det jeg skulle gjøre. 

Og du vet..”grip dagen, nyt den og vær gode mot hverandre. Ingen vet hva morgendagen bringer”

 

 

 

 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg