Små forandringer gjør stor forskjell

I dag handler det om interiør. Min hobby og store lidenskap.

Hvitt og slitt, gamle ting med sjel – men også nye ting. Tankene og tiden flyr når jeg får en ide hjemme, eller når jeg kjøper et av mine to favoritt magasiner – Lev Landlig og Jeanne d` Arc Living  – en herlig flukt inn i min egen verden.

Jeg tenkte en del på det i min ungdom at jeg skulle bli interiørkonsulent – men sånn ble det ikke. Det betyr ikke at min lidenskap for interiør ble borte, og det har vært morro de gangene noen av mine bekjente har spurt meg om hjelp og tips 🙂 Jeg elsker å se at det er de små forandringene som utgjør de store forskjellene, og det er mye det jeg gjør hjemme, de små forandringene. Ikke helt lett og alltid være samboer med meg, for den ene dagen står aviskurven der og neste dag står den der   

Nå har jeg tatt lidenskapen ett hakk videre. Jeg har satset litt – og du vet: den som intet våger, intet vinner. Har du en drøm, stor eller liten – gå for den!!

Ideen min har jeg lenge luftet for samboeren min, og uten hans oppmuntring og “klart du skal” holdning, hadde det nok sittet langt inne og fått gjort det. Men her er den på trykk..

 

Mange går trøtt av måten de har innredet på, og ser kanskje ingen annen måte å sette sofaen på, eller kommoden som har stått på samme måte i “100” år.

 Intensjonen min er å se stuen eller hvilket rom det skulle være, med nye øyne – rett og slett fordi jeg elsker å se de små forandringen som gjør så stor forskjell. Så kan det jo være at det noen ganger frisker opp å handle inn noe nytt, alt etter som..! 

Men det viktigste er at det jeg kan, gjør jeg på min helt spesiell måte. Det gjelder også deg, og derfor er vi alle unike ♥

Instagram: frahjerte

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg