De første dagene handler bare om å være..

Jeg føler meg som ett batteri som ligger til ladning, her jeg sitter på solsenga under parasollen som tar i mot for solens  varme stråler. Jeg syntes at denne formen for å lade batteriet er helt herlig. Og etterhvert som det blir ladet, kommer også prosjektene for meg. Interiør prosjekt hjemme hos oss – ikke noe store greier, men allikevel.

Et skrive- prosjekt sammen med samboer begynte også å ta form i dag, mens vi hadde frokost..

De første dagene når man er på ferie, handler litt om å bare være.. nyte frokosten, gå til sol sengene, lese, bade, spise litt lunsj etter en stund for så å finne sol- sengen igjen. Og så, når man kjenner for det, går turen til rommet for å ta en dusj og freche seg opp litt for en tur på byen. Sånn er det for meg ihvertfall…

Sånn halv veis ut i uken kjenner jeg at batteriene begynner å bli over halvveis fulle, og det er jo da man kjenner at lysten til å ta tak i tingene begynner..

Jeg nevnte interiør…jeg er IKKE interiørarkitekt og jeg er IKKE interiørkonsulent, men jeg har alltid hatt lidenskap for interiør. Jeg syntes det er utrolig gøy å se at det ofte er små forandringer i et hjem som utgjør den helt store forskjellen. Magasiner med ulike interiør stiler og ideer er noe av det beste jeg kan sitte å koble av med, og skulle jeg valgt utdannelse i dag, hadde det blitt interiør konsulent og jobbet meg inn mot mitt eget firma som skulle tilbudt konsulent hjelp for både private og firmaer. Hjulpet folk til å finne sin helt egen stil og særpreg på hjemmet sitt eller kontoret.

Snart er batteriene full ladet og turen går hjem igjen, og med hånden på hjerte kan jeg si at jeg elsker høsten med alt sitt fargespill i naturen, men enn så lenge skal jeg, sammen med samboer og min yngste sønn, nyte de siste fantastiske dagene her på Kypros ♥

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg