Til fredag feirer vi dagen og livet

 

Denne augustdagen har vært strålende vakker, og fordi jeg i dag ikke har hatt mye energi, har jeg tatt det mye med ro i hagen med en god bok.

Jeg har rett og slett koblet av, prøvd å koble UT. Noen ganger tror jeg kroppen vår ønsker det også – at ikke alle dager er like, er en kjent sak – og i dag har det vært meg, boka og kaffien i strålende sol i hagen. Jeg har fått godt med D-vitaminer, og DET igjen er godt for både sjel og sinn. Ferske rundstykker – rett fra bakeren – til lunsj – laget av samboer – legger jo ingen demper på en vakker dag, som nytes på tross av energi mangel..

Mye kan skrives, mye kan reflekteres rundt, og helgen har vært innholdsrik på flere måter –  ikke bare av det gode slaget, og siden dette er en offentlig dagbok, deler jeg mye, men ikke alt, sånn er det bare… 

Du vet at å kjenne på lykke er på mange måter opp til oss selv – vi rår ikke over liv og død – men bortsett fra det, så må vi selv ta de grepene som må til for å være lykkelige. Noen ganger kan det å stoppe opp litt, se på det man har, telle alle godene i livet, være nok til å bli GLAD 🙂

Livet består av kontraster for oss alle. De sterkeste kontrastene i livet mitt er mine to flotte sønner. Så helt ulike fordi rus skiller dem.

Til fredag feirer vi bursdag til eldstemann – 26 år. Halvparten av de årene har inneholdt litt i overkant av hva man trodde man skulle oppleve som mamma. Rus drar med seg mye… Men til fredag feirer vi dagen og livet♥ Og det er en av tingene i livet mitt som gjør meg glad 🙂

Guttene – 8 og 10 år – for en stund siden nå ♥

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg