Har jeg drømt eller har jeg tenkt, eller har det vært en blanding…?

Å våkne om morgenen og kjenne seg utslitt er ikke alltid en god start på dagen – uansett hvor mye sommer og sol det er. Sånn var det i dag..

Har jeg drømt eller har jeg tenkt, eller har det vært en blanding av tanker og drøm? 

Når man har ubehag i magen og ikke skjønner hva man spiser feil, eller hva man ikke spiser som man burde ha spist, – over mange år – når allslags helsekost tabletter som skal, i følge reklamen, gi så balansert og fin mage ikke funker, ja, da er det vel ganske åpenbart at psykisk stress setter seg i magen.

Men å våkne etter en natt som denne, uten skjønnhetssøvn på noen som helst måte – ja, det sier seg vel selv at det gjør noe med en. Og når det ikke er første natten som er sånn, og heller ikke andre og tredje, så blir noe av det viktigste at jeg forteller om natten til mannen min, jeg får plassert det der det hører hjemme, om du skjønner..

Jeg har hatt mange drømmer – og ofte har drømmer rot i virkeligheten. Det man opplever i løpet av en dag, inntrykk fra samtaler, det man ser på sosiale media, nyheter, ja, til og med en romantisk film, kan forfølge deg om natten.

Så hva da med det man bærer med seg som har med sine nærmeste å gjøre? Over år?

Jeg husker da de begge var smågutter, to brødre så nydelige med sitt hvite lyse hår. Svette og varme etter lek, men også veier som skiltes da de valgte så helt forskjellig i begynnelsen av tenårene, to voksne gutter i dag med to helt ulike tilværelser – som jeg elsker over alt på jord!!

Men drømmen min, eller var det tanker, som tok søvnen i natt, var altså en telefon fra sykehuset..jeg måtte komme..det handlet om slutten..jeg kom, jaget ut alle som var i rommet – ville være alene med han..Men var det ikke bare en drøm?

Jo, denne gangen også var det heldigvis bare en drøm – og på en merkelig måte lærer man seg å håndtere de, for så å ta fatt på dagen ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg