20.05.2016

Jeg har så lenge tenkt å male dette skapet, men det har bare blitt utsatt. Etter å ha kikket mye i den siste utgaven av Jeanne d`Arc Living,( http://www.jeannearcliving.dk ) fikk jeg kjempe mye inspirasjon til å sette i gang. Maling og fint sandpapir ble kjøpt inn, og jeg satte i gang.

 

Jeg hadde jo veldig lyst til at det ferdige resultatet skulle se gammelt og slitt ut..
 


 

..og siden ikke opp pussing av gamle møbler er det jeg har gjort mest av, ble jeg ganske fornøyd med resultatet 🙂

 

 

Her er skapet på plass, som jeg så for meg, oppå den gamle kommoden, som har vært både lutet, bonderød, og lutet igjen. Nå er den antikkhvit – og sånn kommer den nok til å være ♥

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg